*************************************************************
:: UNTUK MAKLUMAN PEMBACA ::


Dengan rasa rendah diri, saya memohon sokongan semua pihak
yang ada maklumat berkaitan Waris Wan Mat Saman
untuk Merungkai Waris, Merentasi Sempadan...

Sila hubungi saya
azlanlinn@yahoo.com

*************************************************************

Thursday, September 24, 2009

Lokasi Tepat?


Di sini aku memulakan pencarian menggunakan Google Earth Plus 5.0.11733.9347 yang berdaftar. Kononya jadikan software ini original tanpa membelinya sejumlah usd400. Semuanya ada di internet. Bagi sesiapa yang nak mencuba menggunakan software ini, boleh le download DI SINI. Jika dah download, cara nak memasukkan crack untuk menjadikannya original, pandai-pandai le sendiri. Jika perlukan pertolongan, call my handphone atau email di azlanlinn@yahoo.com.


Apabila berpandukan petua lokasi yang berikan oleh waris tertua, aku tampalkan printscreen lokasi daripada hasil penggunaan Google Earth Plus. Inilah dia.

Klik imej ini utk paparan yg lebih besar

Beberapa petunjuk masih diperlukan untuk membuat penerokaan sebenar di kawasan itu agar pencarian lebih terarah. Moga-moga Allah SWT memberi ilham sebelum penerokaan sebenar dilakukan. Insyaallah.

Klik imej ini utk paparan yg lebih besar

Berdasarkan maklumat bumbung merah, ada kemungkinan warna zink yang dah lama. Coklat ke merah-merahan... Erm... maklumat khusus berkaitan nama yang dicari sangat-sangat diperlukan. Insyallah. Penerokaan dari sudut lain akan dilakukan. Insyallah!

Hanya Allah lebih mengetahuinya... Wallahualam.

No comments: