*************************************************************
:: UNTUK MAKLUMAN PEMBACA ::


Dengan rasa rendah diri, saya memohon sokongan semua pihak
yang ada maklumat berkaitan Waris Wan Mat Saman
untuk Merungkai Waris, Merentasi Sempadan...

Sila hubungi saya
azlanlinn@yahoo.com

*************************************************************

Saturday, September 11, 2010

Kerabat Diraja Kedah : Majlis perjumpaan Kerabat di Tikam Batu

11.09.2010 - Sabtu

Aku menghadiri Majlis Suaikenal Kerabat Diraja Kedah dan Jamuan Hari Raya Aidilfitri 2010 di TIkam Batu, Sungai Petani, Kedah. Jamuan ini adalah bertujuan merapatkan waris kerabat Diraja Kedah yang dikatakan terpinggir dan diketepikan. Wallahualam.

Ramai yang hadir yang telah membuang gelaran Tengku di hadapan nama mereka sejak berzaman. Mereka berjaya mengumpulkan lebih 1000 orang waris di dalam sebuah dewan. Kehadiran adalah di luar jangkaan. Tahniah kepada pengelola.

Banner yang terpampang dalam dewan tersebut.

Kami baru tiba.

Sebahagian waris yang sempat bergambar






Bersama Pengerusi (YDP) Persatuan Kerabat Diraja Kedah

Penyokong yang hebat merangkap camerawoman.
(thanks mem besor)

3 comments:

Afirol said...

Salam bleh x saya nk bertanya...
Nama sy ku afirol bin ku ahmad sobri...
Adakah keturunan ku ini berasal dari kerabat diraja kedah...

Afirol said...

Salam bleh x saya nk bertanya...
Nama sy ku afirol bin ku ahmad sobri...
Adakah keturunan ku ini berasal dari kerabat diraja kedah...

Unknown said...

Benarkah lebih kurang 5 tahun yg Lepas Ada wakil Dari Istana Kedah dtg mencari waris Di Perak...