*************************************************************
:: UNTUK MAKLUMAN PEMBACA ::


Dengan rasa rendah diri, saya memohon sokongan semua pihak
yang ada maklumat berkaitan Waris Wan Mat Saman
untuk Merungkai Waris, Merentasi Sempadan...

Sila hubungi saya
azlanlinn@yahoo.com

*************************************************************

Wednesday, November 10, 2010

BERTEMU : Anak Wan Mat Saman

Sebagaimana seperti yang dirancang dan jika tiada aral melintang, akan aku temui anak Wan Mat Saman yang dikatakan masih hidup. Beliau berumur lebih 100 tahun. Semoga harapan dan impian ini menjadi kenyataan. Jika benar, adakah beliau Tok Menakan aku? Wallahualam.. Hanya Allah lebih ketahui segalanya..

Semoga awal percutian minggu persekolahan (akhir Nov 2010) ini menjadi lebih bermakna. Pastinya aku akan berceloteh panjang untuk menghurai dan merungkai warisan merentasi sempadan. InsyaAllah.

Diharapkan segala perancangan ini mendapat keredhoanNya. InsyaAllah.

No comments: