*************************************************************
:: UNTUK MAKLUMAN PEMBACA ::


Dengan rasa rendah diri, saya memohon sokongan semua pihak
yang ada maklumat berkaitan Waris Wan Mat Saman
untuk Merungkai Waris, Merentasi Sempadan...

Sila hubungi saya
azlanlinn@yahoo.com

*************************************************************

Thursday, February 25, 2010

Penyelaras Program Keahlian Wasilah 'Wan'

Salam sejahtera,

Semalam, aku menghubungi Sdr Wan Bakhri bin Wan Taib, Penyelaras Program keahlian untuk Pertubuhan Wasilah Keturunan Wan, Kedah melalui telefon berkaitan jurai Mat Saman dan Tokbu. Beliau orang berpengalaman dan telah hampir 8 tahun berpencen daripada bekerja tetap. Dalam perbualan itu, beliau mengenali Wan Mohd Nor yang menerima e-book daripada En. Azian. Wan Mohd Nor adalah rakan beliau.

Hari ini, jam 7 petang, beliau sms meminta alamat rumah aku di Tanjong Malim. Setakat ini aku belum ketahui apa tujuannya. Balasan sms telah diberikan menurut permintaannnya.

Hakikatnya, kemahiran softskill sangat penting dalam berbual dengan pelbagai lapisan masyarakat.

Wallauhalam. Ini sahaja catatan terbaru berkaitan hal tersebut.

No comments: