*************************************************************
:: UNTUK MAKLUMAN PEMBACA ::


Dengan rasa rendah diri, saya memohon sokongan semua pihak
yang ada maklumat berkaitan Waris Wan Mat Saman
untuk Merungkai Waris, Merentasi Sempadan...

Sila hubungi saya
azlanlinn@yahoo.com

*************************************************************

Thursday, February 18, 2010

YCM : Yayasan Che Mah

Yayasan Che Mah telah ditubuhkan pada tahun 2003 yang lalu. Penubuhannya adalah hasil perbincangan 7 beradik (anak-anak Che Mah + Lin). Anak-anak CheMah yang masih ada ialah :

1. Azizah Lin
2. Mohammad Lin
3. Azizi Lin
4. Rosiah Lin
5. Azmi (meninggal sewaktu kecil)
6. Azian Lin
7. Awang (meninggal sewaktu kecil)
8. Azman Lin
9. Azlan Lin

Anak-anak Che Mah + Lin yang masih ada.

Penubuhan Yayasan Che Mah adalah hasil kata sepakat 7 beradik setelah Che Mah (ibu) meninggal dunia pada 30 Januari 2003 lalu. Setelah mengadakan muzakarah 7 beradik untuk menyatukan hubungan ahli kekeluargaan setelah ketiadaan ibu dan bapa. Penyatuan sebegini sangat penting demi hubungan kekeluargaan. Atas dasar inilah, Yayasan menubuhkan dana hasil aset peninggalan arwah ibu dan bapa bagi menjana dana-dana yang lain. Alhamdulillah, Yayasan tersebut telah bergerak berteraskan visi dan misi penubuhannya.


Jawatankuasa yang mencorak-warnakan perjalanan Yayasan Che Mah (YCM). Gabungan kekuatan dan kelebihan individu menjadi teras perjalanan YCM.

Sedikit latar belakang Jawatankuasa Induk Yayasan Che Mah

******************************************
Keakraban adik-beradik sewaktu kecil seharusnya dikekalkan sehingga ke akhir hayat. Moga-moga keakraban ini akan kekal dan diteruskan oleh generasi berikutnya. Hakikatnya, kepentingan bersama menjadi keutamaan. Insyallah.. semoga diberkatinya.

******************************************
Maka, YCM mengelola Projek Bai'ah Hierarki (Projek BH) yang bertemakan 'Merungkai Warisan, Merentas Sempadan' demi mencari sanak-saudara di mana berada.

No comments: